Wszystkie elementy przygotowane do montażu - blacha jest nowa, a kołki mocujące wspornik (usztywnienie) są wykonane z nierdzewki i zanitowane.
Zmontowany tylny hamulec
Tak jak pisałem wcześniej szczęki z przodu (w gorszym stanie) poszły na tył - tu widać że ktoś (nie ja) dorabiał metalowe nakładki w miejscu współpracy z rozpierakiem - ja jedynie potraktowałem to podkładem.
Montaż tylnego bębna - pomimo zastosowania łożysk zamkniętych postanowiłem założyć tak jak w oryginale filc (tyle tylko, że nowy).
A tu już po montażu.
A tak wygląda komplet - tak jak przód tu też musiałem docierać szczęki. Dźwignia, sprężyna, nakrętka są oryginalne.
A tak to się prezentuje na kole.
Witam też bawie sie w odnawianie peraka i potrzebowapotrzebowalbym namiary na kogoś kto by mi zrobil chromy byłbym wdzieczny za odpowiedz
OdpowiedzUsuńJa robiłem to w Białymstoku w firmie Kromet, ul. Elewatorska. Sam przygotowywałem wszystko do chromu (oni ewentualnie jakieś drobne poprawki). Jakość chromu nie najgorsza (na podkładzie z miedzi), cenowo tez jest to przystępne, natomiast terminy długie - 2,3 miesiące to standard. Jak potrzebujesz jakiś części to jest link z cennikiem. Pozdrawiam.
UsuńKrzysiek
Ok z czesci napewno skorzystam... juz nawet liste stworzylem co potrzebuje... a co do chromu to mozesz zdradzic cene tak orientacyjnie ile biora za co?
OdpowiedzUsuńNapisz na adres kmaciejczuk@gazeta.pl
UsuńKrzysiek