niedziela, 11 stycznia 2015

Czysta przyjemność.

Montaż gotowych elementów jest jak w tytule postu, a jeszcze jak są to elementy chromowane to..... Nawet długi czas oczekiwania, na koniec jest wynagrodzony. Po odebraniu części tylnego bębna z chromowni z zapałem zabrałem się do roboty. Tak jak wcześniej pisałem, zawiozłem blachę z wspornikiem i kołkami (na wzór) do warsztatu, gdzie zostały dorobione nowe kołki z nierdzewki, wszystko zostało znitowane i wypolerowane.

Wszystkie elementy przygotowane do montażu - blacha jest nowa, a kołki mocujące wspornik (usztywnienie) są wykonane z nierdzewki i zanitowane.

 
 
 
 
Zmontowany tylny hamulec



Tak jak pisałem wcześniej szczęki z przodu (w gorszym stanie) poszły na tył - tu widać że ktoś (nie ja) dorabiał metalowe nakładki w miejscu współpracy z rozpierakiem - ja jedynie potraktowałem to podkładem.

 
Montaż tylnego bębna - pomimo zastosowania łożysk zamkniętych postanowiłem założyć tak jak w oryginale filc (tyle tylko, że nowy).


A tu już po montażu.



A tak wygląda komplet - tak jak przód tu też musiałem docierać szczęki. Dźwignia, sprężyna, nakrętka są oryginalne.





A tak to się prezentuje na kole.

4 komentarze:

  1. Witam też bawie sie w odnawianie peraka i potrzebowapotrzebowalbym namiary na kogoś kto by mi zrobil chromy byłbym wdzieczny za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłem to w Białymstoku w firmie Kromet, ul. Elewatorska. Sam przygotowywałem wszystko do chromu (oni ewentualnie jakieś drobne poprawki). Jakość chromu nie najgorsza (na podkładzie z miedzi), cenowo tez jest to przystępne, natomiast terminy długie - 2,3 miesiące to standard. Jak potrzebujesz jakiś części to jest link z cennikiem. Pozdrawiam.
      Krzysiek

      Usuń
  2. Ok z czesci napewno skorzystam... juz nawet liste stworzylem co potrzebuje... a co do chromu to mozesz zdradzic cene tak orientacyjnie ile biora za co?

    OdpowiedzUsuń